A Wall Street Journal az 'internethasználat a filmekben' című hálás topikról ír (lehet, hogy regisztrációt kér). Sok újdonság nincs benne, azon merengtem el, hogy az emailküldés mennyire sematikus, egyrészt egyforma klisékből épül fel (túlegyszerűsített címek, az óriás, egész képernyőt betöltő, animáló levélikon), másrészt nagyon nem az online életformát, hanem a csigapostát utánozza, amennyiben egy levél érkezése esemény, ld. pl. a Christopher Reeve-es Hátsó ablak, nemrég ment valahol. Ja, és a 72 pontos betűk, amikkel a levelet írják, lol.
we, the media
# 2006.05.03. 11:29 sztahanov
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Utolsó kommentek