Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2006.02.20. 08:03 admin

Mindjárt hányok:

The focus of the new campaign will be on simplifying Opera's message for the mass consumer. Opera will focus more on the value of features than the features themselves. You may not care about the yellow security bar, but you do care that Opera will protect you from identity theft. You don't care about zoom, you want to see the page better. Those will be some of the more apparent tweaks. (Opera Watch)

Törvényszerű, hogy minden értelmes dolgot le kell hülyíteni egy idő után a Mónika-show közönségének?

Címkék: böngészők marketing opera rant

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr585068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nzanga mobutu junior · http://h.underground.hu 2006.02.20. 08:09:39

a valasz roviden igen. bovebben majd a reblogon s.k.

ant · http://ant.freeblog.hu/ 2006.02.20. 10:11:57

Teljesen egyetertek az elottem szolokkal. Szomoru (vagy nem), de igy mukodik a dolog.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2006.02.20. 10:40:02

Dehogy, naívak vagytok. Nem lehet valami egyszerre geek és kommersz. Az Opera 1%-nyi közönsége per pill a geek tényező miatt felhasználó. Ezt nem lehet bővíteni, csak lecserélni.

serif · http://www.dub.hu 2006.02.20. 11:41:31

Szép-szép az 1% geek közösség, de arra még nem adnak a boltban kenyeret - ahogy a mondás tartja.
A geek-et nem a reklámban olvasott nagy pirosbetűs rész fogja meg, hanem az, amit a slashdoton/diggen olvas, vagy hall a havertól. A maradék 95%-ot viszont a piros betűs rész kapja meg, valószínűleg erre próbálnak most építeni.

Elmaradhatatlan Apple-megidézés: az Apple jelenlegi 4%-os piaci részesedése (vagy akármennyi) sem azon múlott, hogy az FSB 1GHz-en ment (vagy mittoménmi ment mittoménmennyin), hanem hogy a reklám szerint a kereső pusztán a rágondolásból mindent megtalál a gépen. Tudjuk, hogy nem igaz, de sokan ezért vettek ilyen gépet, ebből van pénz fejlesztésre.
Engem ezért nem zavar, ha egy amúgy jó dolgot emberi nyelven is hírdetnek. Kurvaság? Te sem pusziért csinálod, amit csinálsz..
süti beállítások módosítása