Az ünnepek utáni statisztikák közül az egyik érdekesebb darab az, hogy míg a Google toronymagasan vezeti a keresőstatisztikát, nem tudja ezt az előnyét aprópénzre váltani, azaz a Yahoo! és az MSN keresője is több juzert küld át kereskedelmi szájtokra, mint a Google. Egész pontosan a Yahoo! a leghatékonyabb 16.11 százalékkal, az MSN 15.99, míg a Google csak 14.46 százalékkal járul hozzá a kereskedelmi szájtok látogatóihoz.
we, the media
# 2005.12.30. 10:15 sztahanov
5 komment · 1 trackback
Címkék: biznisz microsoft google keresők yahoo!
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: love it 2017.10.23. 16:54:50
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sztahanov 2005.12.30. 14:48:00
a kommenteknél plz kerüljetek ünnepi hangfulatba, mert trollokat ma gondolkodás nélkül törlök, köszi.
PAStheLoD · http://pasthelod.ashes.hu/ 2005.12.30. 14:59:12
eszpee 2005.12.30. 16:27:07
TMS · http://fejos.hu 2005.12.31. 17:20:35
lehet ebben valami, de a kép nem teljes. Ha mobilt, vagy fényképezőt, vagy autót akarok venni akkor a Google-t fogom használni és tőle jutok el a kiszemelt céghez, csak ezért ugye a Gugli nem kap CT díjat...
A Google-t inkább információ keresésre használom és közvetve jutok el a vásárlásig.
MSN-en gondolom többen vannak a pénzesebb pénzesebb, egységsugarú júzerek, mert ha nem lennének azok nem MSN-t használnának. :)
toledo 2006.01.03. 08:57:06
Ha adott szóra az MSN első tíz találatából 9 e-shop, a Google-nél pedig mondjuk 2 egyetemi értekezés, 2 információs oldal és 3 magánweblap mellett van 3 kereskedelmi oldal, akkor nem meglepő módon az MSN több látogatót fog átküldeni a boltokba.
Utolsó kommentek