Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.11.28. 08:25 sztahanov

Jason Calacanis okosakat ír az AOL Journals hirdetéseivel kapcsolatos botrányról. Elmondja kb. ugyanazokat az okokat, amiről már mi is írtunk, de ő az igazi problémának a kommunikációt látja.

Botrányok történnek, ezzel nincs semmi baj, azonban kritikus, hogyan kommunikál ilyen esetben a Vállalat a Fogyasztókkal. Az AOL PR a következő közleményt bírta kiízzadni magából a felháborodás hatására:

“The decision to implement banner advertising on AOL Journals is consistent with our business and advertising practices.”

Fú, apám! A bloggerek utálnak robotokkal beszélgetni, mondja Calacanis, ők élő embereket, lehetőleg bloggereket akarnak a vonal túlvégén hallani. Mena Trottot hozza pozitív példának, aki a Six Apart eddigi két nagyobb és számtalan kisebb baklövését nem PR-eseinek robotkommunikációjával próbálta lerendezni, hanem kiállt a nép elé, és saját blogján bevállalta a dolgokat. Brutálisan őszintének kell lenni, ez kell a népnek. A Six Apartnak megbocsátottak, Mena hős a bloggerek szemében. A kendőzetlen őszinteség jutalma ugyanis a hitelesség.

Hát az AOL ebben nem volt erős - mondjuk nemcsak most, hiszen hírhedten nem az, igazi arrogáns nagyvállalati kultúrája és kommunikációja van. (Ezt persze Calacanis mint AOL-alkalmazott nem állíthatja.)

Calacanis végső állítása az, hogy a hirdetéseket azonnal le kell venni, meg kell ígérni, hogy ilyet többet soha, meg kell jutalmazni a visszatérő bloggereket, etc. Kérdés, hogy hallgatnak-e rá az AOL-nál.

Címkék: biznisz blogok marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr841731

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Same Day STD Testing Near Me 2018.04.02. 16:03:28

replace headlight 2000 dodge grand caravan - Create your opening line online dating

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása