Angelday rantingol a Vista alverzióinak ügyében, amiből idézek most a szolidaritás jegyében, még ha az Adsense be is hal a csúnya szavaktól:
Én egy fogyasztótól nem várom el, hogy áttekintse mind a 9 verziót bemutató faszombuzi marketing kiadványt és megpróbálja eldönteni, hogy "Vajon a gyerekem miatt most Home-Professional vagy esetleg Ultimate kell nekem? Hogy dönteni tudjak meg kell mindent értenem, tisztában kell lennem a technológiával! Nosza, szánjunk rá egy üres délutánt!"
Még ha csak a technológiával kellene tisztában lenni! A Microsoft - de mondjuk a többiek is - mindent megtesznek azért, hogy egyértelmű technológiai megkülönböztetés helyett ostoba marketinges szósszal kavarják össze a verziókat, értelmetlen buzzwordökkel, sőt, tulajdonképpen kb. az alapján kell választani, hogy az adott termék mellé pakolt stock fotón vajon két néger kisgyerek és egy latin nő látható, vagy esetleg egy managerszerű csávó feszít egy nyugdíjaskinézetűvel, neadjisten egy trendi fiatal mosolyog egy halott rókával. Mert én, a fogyasztó, egy agyatlan paraszt vagyok a multik szemében, aki nem tudom, mi a jó nekem konkrétan, de majd a képekről választok fíling alapján. Azt a piros színűt szeretném! Anyád.
Utolsó kommentek