Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.10.24. 14:21 sztahanov

Barry Bellnek elszállt az agya, de remek, szívmelengető olvasmány, arról szól, milyen lesz a világ - azaz a blogoszféra - 2010-ben.

Nos, ekkorra már természetesen a blog lesz az egyik legfontosabb, az organikus hirdetési forma. Nem tíz másodperces spotok, egy hónapos kampányok határozzák meg elsősorban a marketinget, hanem a blogokon keresztül kifejtett promóció.

Ha pl. autóvásárlásról van szó - ez már most elég sikeresen hirdethető blogokban - az emberek alaposan meggondolják a vételt és hajlandóak energiát fektetni a kutatásba, biztosan nem a gyártó rövid, hazug kampányára alapozva fognak választani. Megbízható, kritikus forrás kell a döntéshez - és ez a blogoszféra. Az autógyártók egyszerűen kölcsönadnak majd autókat bizonyos bloggereknek, akik megírják tapasztalataikat, vitatkoznak egymással, nagy, lélegző információs háló alakul ki a termékekről a véleményekből. A vásárló itt fog körülnézni, mert ebben a forrásban bízik - mivel tudja, hogy nehezen kontrollálható.

Aztán lesznek blogok, amik magáról a fejlesztési, gyártási, építési folyamatról tudósítanak. Nyomon lehet követni, mi miért lesz épp olyan, mik vannak részletekben - megintcsak hiteles információ jut el a vásárlókhoz.

Természetesen lesznek majd a mostani ügynökségekhez hasonló Blog Ügynökségek, akik optimalizálják a kommunikációt a blogoszférára. És persze új, kapcsolódó foglalkozások.

Nem is fűzöm tovább, érdemes elolvasni az eredetit. 

Címkék: blogok marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr641928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása