Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) beta (3) béta (1) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.11.28. 21:48 angelday true

Attól jó ez a reklám, hogy nem viralnak csinálták, mégis viralként terjed a neten (itt egy flickr fotó például, bár ha jól látom ez is a csomag része). Egyszerűen rájött valaki ott a Sony "szerződött produkciós partnerénél", hogy számítástechnikai effektusokkal bizony nem lehet mindig jót csinálni. Nosza, vegyünk 250 ezer superball-t (ijon klasszikus superball fanatikus -- ezek azok a labdák, amik jó magasra pattannak) és lőjjük ki ágyúból az egészet egy lezárt utcán San Franciscoban.

Egyetlen egyszer lehetett megcsinálni a dolgot, ezért nagyon körültekintően kellett megtervezni az egészet. A végeredmény igen kiemelkedő lett és nagyon kedves kis spot-ot sikerült belőle összevágni. (Az már csak hab a tortán, hogy a Sony teljesen jó websiteot hozott össze, ahol még 180 másodperces extended version is van a reklámból plussz behind the scenes és megmég H.264 enkódolt verzió. Ez igen! Lehet, hogy nem csak rootkit üzletág van a Sonynál?)

Ebben a műfajban hasonlóan baromi ötletes volt a Hondának a "cog" hirdetése, ami szintén ugyanezzel a módszerrel készült: úgy nézett ki, mintha 3D lenne, aztán nem is. Szerintem nincs gépnyomó, aki ne futott volna már bele, de azért belinkelem azt is, plussz némi háttér.

Címkék: média fun marketing tech

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr871723

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Continued 2019.02.18. 22:35:18

A csajozás buktatói - A legjobb csajozós szövegek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karlsruhe · http://karlsruhe.hu 2005.11.29. 10:37:28

a cogban azért van trükközés (felfele guruló kerék stb.)

eszpee 2005.11.29. 13:00:39

karlsruhe, az sem számítógéptrükk, hanem ügyes súlyelosztás. :)

diabolo 2005.11.29. 14:52:23

Sicc (sic!)

naive 2005.11.30. 05:06:15

csak hogy ne erezze hulyenek magat az ember, azert "egyetlenegyszer" az nem a labda kilovesre vonatkozik.- lasd behind the scenes

nem mintha ez levonna az ertekebol, a 23 kameras brillians, es nyilvanvaloan ad-hoc dolgokat is beleepitettek.

EGYSZERUEN a pasik kitalaltak hogy mi az ami MOST es ITT elallitja az emberek lelegzetet, es warm&fuzzy erzetet kelt- buksza nyitva.

A vegen a gyengebbek kedveert osszekotik a color- ral a -like nothing else-t

SF elonyosen szerepel: valoszinuleg Union Street, California Street, Potrero Hill, Castro district, csakhogy nyilvan sehol egy polisztirol pohar, takeoutfedel vagy mekkdonaldsz papirgyuledek. Meg a kuka is ugysen borul.

gyrek, kutya, hippi, napfeny,
le a kalappal!!!

komolyan mondom.
varazslatos

sztahanov 2005.11.30. 10:27:27

Az benne a jó, hogy ugrás a sötétbe, hiszen honnan a francból tudták volna előre, hogyan fog kinézni, amikor már nemcsak elképzelik, hanem tényleg lelökik a labdákat...

nix 2005.12.04. 23:04:48

Egy pici szgépes utómunka azért van rajta, de az biztos, hogy nagyon célbatalál: körülöttem mindenki úgy nézi, hogy "de szééép szíííneees..." :)
süti beállítások módosítása