Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) beta (3) béta (1) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.11.19. 15:42 sztahanov

Jeff Jarvis azt írja, hogy a smarter way bizony a Yahoo!-nak az a stratégiája, hogy minél több független bloggal próbál kapcsolatokat kiépíteni. Persze ezt az AOL blogfelvásárlós stratégiája ellenében mondja - mivel egyszerűen túl sok blog van ahhoz, hogy megvehesd őket. Calacanis  szerint viszont Jeff egy okostóni, aki a partvonalon túlról szereti megmondani a frankót, és persze azzal riposztol, hogy az ő blogjai immár komoly médiabrandek, nem pedig énblogok, amikből milliók vannak.

Michael Arrington kicsit az ellenkezőjét mondja, mint Jeff Jarvis, szerinte a nagyok csak kontrollált minőségű tartalmat hajlandók maguk alá integrálni, ergo csak relatív kevés számú blogot húzhatnak magukhoz.

De az is ott van a levegőben, hogy amikor egy nagy bevásárol egy bloghálózatot, akkor szinte biztos, hogy annak lesz olyan eleme, amit nem lehet beilleszteni a nagy meglévő tartalmi policyjába. Konkrét példa erre a Weblogs. Inc. HackADay blogja, ami kimaradt a felvásárlásból, de a Yahoo! valószínűleg a Gawker Fleshbotját sem tudná integrálni, ebből a szempontból jobb a lazább kapcsolat, a nagyobb függetlenség.

Ha már a kontroll, a Yahoo! bizony kontrollálja a Gawkerből átvett tartalmakat, még ha a cenzúra olyan buta is, hogy maga paródiájává válik, a képen látható, hogy a Dick szót kicsillagozták az amerikai védelmi miniszter nevéből, lol. Itt lehet megnézni a Yahoo!-n.

Végül Calacanis azon sír, hogy nem hívták meg arra a Yahoo!-Gawker-Huffington közös bulira, ahova sajnos engem se, node őt meg szokták, és egyébként is a Nick már nem szereti őt. (Képek a buliról itt.)

Címkék: biznisz yahoo! blog

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr541773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása