Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) beta (3) béta (1) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.11.17. 17:21 sztahanov

Disztribúciós megállapodást kötött egymással a Gawker és a Yahoo!. A deal nem pénzről (felvásárlós) szól, a lényeg az, hogy a Gawker tartalma megjelenik a Yahoo! különböző hír- és tematikus oldalain. A Yahoo! tehát blogszerű tartalmat kap, a Gawker pedig látogatókat, de főleg a brand ismertségének növelését - mindenki jól jár. (A Gawkernek a tartalom minőségéhez képest meglepően kicsi, napi 1-2 millió PI nézettsége van.)

A Yahoo!-nak nem ez az első ilyen megállapodása, a The Huffington Posttal van már hasonló. Az elv kb. az, hogy a Yahoo! nem száll be közvetlenül a blogtartalomiparba (Nick Denton amúgy sem adná el magát), hanem minél több bloggal próbál ilyen együtrtműködési megállapodást kötni, így turbózva fel tartalmát.

Calacanis is örül, és olyan szót használ, amit azonnal felírok magamnak, coopetition. Pedig milyen régi szó, a novelles Ray Noorda találta ki.

(A Yahoo! részvényei 6%-ot emelkedtek a tőzsdén a hír után!)

Címkék: yahoo! blog

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr671783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PAStheLoD · http://pasthelod.ashes.hu/ 2005.11.17. 17:51:59

Ehh, ezek az x%-os növekedések, csúnya .com lufi fílinget keltenek, lehet hogy csak bennem? Mi lesz, ha a blogbiznisz egyszerűen alábbhagy? :) Reménykedhetünk, hogy lesz más helyette? :))

sztahanov 2005.11.17. 17:59:02

Hogy érted, hogy alábbhagy, 100 millió ember egyszerre lerakja a tollat (billentyűzetet) és kórusban kijelenti, hogy na, üljünk vissza a tévé elé? :-)
süti beállítások módosítása