Az új - 14-21 éves - generáció szüleivel szemben elsősorban nem információszerzésre használja a hálózatot, hanem önkifejezésre és kommunikációra - tehát nem egy, hanem kétirányú kommunikációra. A korosztály egyharmada(!) publikál is a neten valamilyen saját blog vagy szájt formájában.
A The Guardian tanulmánya szerint az új generáció hozzáállását az határozza meg, hogy egy olyan környezetben nőttek fel, ahol az új kommunikációs formák - internet, online közösségek, SMS, etc. - már természetesek voltak, ezért szokásaik teljesen eltérnek az előző, hibrid generációétól.
Szerintem ez egyszerűre fordítva azt jelenti, hogy az egyirányú szolgáltatásokra (hírek, keresés, vásárlás, stb.) berendezkedett intézményeknek a közösségi lábukat kell elkezdeni erősíteni, méghozzá nem csak fórumokat és chateket értek ezalatt, hanem egy sokszínű, kollaboratív szolgáltatásokból álló palettát - aminek a blog csak az egyik eleme.
(via Smart Mobs)
Utolsó kommentek