Többen nyaggattatok, hogy írjak a Google új AdSense (vagy AdWords, ez egy olyan dolog, amiről lemondtam, hogy megértem, mikor kell az egyiknek vagy a másiknak hívni ugyanazt a dolgot) kiegészítéséről, a telefonálós hirdetésekről. Ez egyrészt megtisztelő, mármint a figyelem, másrészt ez egy olyan hír, amivel magamtól is találkoztam vagy ötvenszer az elmúlt 48 órában.
De igazából nem minden hír érdekes a világon, mármint a sztahanov számára. Én pl. kimondottan utálom, ha megcsörren a telefonom, ergo a büdös életben nem fogok egy olyan linkre kattintani, amivel ezt magamnak idézem elő. Így a dolog nem is hoz lázba, még akkor se hozna, ha esetleg világmegváltó jelentősége lenne, de nincsen. Még csak nem is az elsők. (A következő lépés esküszöm, az lesz, hogy beütöd a címed, és öt percen belül megjelenik egy porszívóügynök a lakásodban, uh.)
Szóval ezt inkább írja meg a Konrád. És tényleg!
Utolsó kommentek