Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.12.29. 23:56 sztahanov

A Bloomberg szerint jövőre 32%-kal nő az online hirdetési piac a korábban becsült 21% helyett - kétségtelenül nem ez a nap legizgalmasabb híre, viszont fontos. Az USA-ban így 16 milliárd dollár felett lesz az éves reklámköltés jövőre. A számok nem egyszerű becslések, a TNS piackutató nemrégi felmérése is megerősíti őket.

Ami nem olyan jó, az az, hogy a színes szagos hirdetések piaca nő a legjobban, 66%-kal, fúj.

Csak viszonyításként, az idei hazai online reklámpiac 4-5 milliárd forint körül van (ha jól számolom, mert konkrét adatot nem találok). Ez azt jelenti, hogy az USA online költése 600-szorosa a hazainak, vagy ha fejenként számolom, akkor 30-szorosa. Ajvé.

Küldjetek pénzt! Még több pénz kell!

(via John Battelle's Searchblog)

Címkék: biznisz marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr751578

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mastering mix schedule 2018.01.26. 00:17:26

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shadowrider · http://judapest.org 2005.12.30. 10:48:51

b_l_oomberg inkább.
a 4-5 milliárdos hazai online költés az max. listaár. azt inkább ne részletezzük, hogy megfelelő médiavásárlói pozi esetén milyen kedvezményekkel futnak a kampányok...

sztahanov 2005.12.30. 14:56:51

Oh, köszönöm, javítom. Felteszem a 16 milliárd is listaár, de mondjuk nem tudom a mutyizási rációt a két ország között.