Kevin Fox szomorkodik azon, hogy durvul a kampány, most éppen a Yahoo!-nál (megjegyzendő, hogy ő most Google alkalmazott, de régen a Yahoo!-nál dolgozott).
Az apropó az, hogy a Yahoo! meglehetősen durva hangvételű 'emlékművet' állított az új Yahoo! Mail csapatának - a termékről ugye a Yahoo! természetesen azt gondolja, hogy sokkal jobb, mint a Gmail. Ez egyébként egy életnagyságú geekszobor (ld. kép) és egy tábla mellette. A táblán olvasható szövegben a Google ellenségként szerepel, a sikert pedig a nácik feletti győzelemhez hasonlítják, és még vulgarizálnak is (kb. nyazsgem szinten) - tényleg gáz, ízléstelen, teljesen elvesztették a fejüket (a tábla közelije is megtalálható a képre linkelt Flickr-streamben.)
Kevin szerint a dolog nem egyedi, hanem egy trend része, a Yahoo! a microsoftos Steve 'I'm going to fucking kill Google' Ballmer nyomában járva immár nem versenytársként, hanem megsemmisítendő ősellenségként tekint a Google-ra. Az egy dolog, hogy:
Friends of mine who have interviewed at both Google and Yahoo have commented that Google's interviews focus on how to make better products and better experiences, while Yahoo's interviews are much more tightly focused on 'how to beat Google'.
Szóval ez még ok, ezen a szinten nyilván ez egy cél, ami igazából nem vidám, az a új stílus, és annak megjelenése a stratégiai szinteken. De ha a jó oldalát nézzük, van egy új szempont, ami alapján a felhasználók kiépíthetik a saját preferenciáikat. (Azt viszont sajnálom, hogy változik az az eddigi képem, hogy a Yahoo! és a Google sokkal jobb fejek a Microsoftnál.)
További olvasnivaló: Godwin' Law:
As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1.
(via Google Blogoscoped)
Utolsó kommentek