Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

A Google-n keresnek, máshol vásárolnak

2005.12.30. 10:15 sztahanov

Az ünnepek utáni statisztikák közül az egyik érdekesebb darab az, hogy míg a Google toronymagasan vezeti a keresőstatisztikát, nem tudja ezt az előnyét aprópénzre váltani, azaz a Yahoo! és az MSN keresője is több juzert küld át kereskedelmi szájtokra, mint a Google. Egész pontosan a Yahoo! a leghatékonyabb 16.11 százalékkal, az MSN 15.99, míg a Google csak 14.46 százalékkal járul hozzá a kereskedelmi szájtok látogatóihoz.

Címkék: biznisz microsoft google keresők yahoo!

A bejegyzés trackback címe:

http://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr811573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

sztahanov 2005.12.30. 14:48:00

Kisbarátaim,
a kommenteknél plz kerüljetek ünnepi hangfulatba, mert trollokat ma gondolkodás nélkül törlök, köszi.

PAStheLoD · http://pasthelod.ashes.hu/ 2005.12.30. 14:59:12

Ez egyértelmű .. MSN-t a jóarcok alapból nem használnak. Yahoo! úgyszintén. Maradt a Google.. jah és a jóarcok [common sense érted] nem vásárolnak hirdetések alapján hülyeségeket.. szvsz :) Persze ha bárki tud, cáfoljon meg, kiváncsi vagyok rá ;]

eszpee 2005.12.30. 16:27:07

Egyébként valahol igen, másik (nagyon szűk) példa: az adsense-es cuccaimra sokkal többen kattintanak MSN-ből és Yahoo-ból jőve, mint a Google-ösök.

TMS · http://fejos.hu 2005.12.31. 17:20:35

Fogyasztói szokásaim ünnepi :) elemzése:
lehet ebben valami, de a kép nem teljes. Ha mobilt, vagy fényképezőt, vagy autót akarok venni akkor a Google-t fogom használni és tőle jutok el a kiszemelt céghez, csak ezért ugye a Gugli nem kap CT díjat...
A Google-t inkább információ keresésre használom és közvetve jutok el a vásárlásig.


MSN-en gondolom többen vannak a pénzesebb pénzesebb, egységsugarú júzerek, mert ha nem lennének azok nem MSN-t használnának. :)

toledo 2006.01.03. 08:57:06

Ennek legegyszerűbb magyarázata az, hogy a Google jóval kevésbé preferálja a kereskedelmi jellegű site-okat a találatok között.

Ha adott szóra az MSN első tíz találatából 9 e-shop, a Google-nél pedig mondjuk 2 egyetemi értekezés, 2 információs oldal és 3 magánweblap mellett van 3 kereskedelmi oldal, akkor nem meglepő módon az MSN több látogatót fog átküldeni a boltokba.