(Nem állt rá a kezem a feedoszférára.)
A Pheedo minden negyedévben ad ki jelentést a feedosphere állapotáról (tehát az RSS-trendekről, na), most ezek vannak benne:
- különálló RSS posztban kell hirdetni, ez jóval hatékonyabb, mint az inline hirdetés (célszerűen minden második poszt legyen reklám) (Itt szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy kérjek egy jó szót az RSS poszt helyett, minek kell ezt hívni? Tehát a feed egy elemére gondolok.)
- az RSS hirdetésekre az emberek leginkább hétfőn és szombaton kattintanak (holdfázisokról sajnos nincs szó)
- ha csak simán olvasásról van szó, a kedd és a szerda vezet
- az RSS hirdetések hatékonyabbak, mint a webes megfelelőik (egyelőre, teszem hozzá)
- a Bloglines a leghasználtabb (34%) RSS olvasó (sose értettem, szerintem vacak, ráadásul webes, brr)
(via Steve Rubel)
Utolsó kommentek