Attól jó ez a reklám, hogy nem viralnak csinálták, mégis viralként terjed a neten (itt egy flickr fotó például, bár ha jól látom ez is a csomag része). Egyszerűen rájött valaki ott a Sony "szerződött produkciós partnerénél", hogy számítástechnikai effektusokkal bizony nem lehet mindig jót csinálni. Nosza, vegyünk 250 ezer superball-t (ijon klasszikus superball fanatikus -- ezek azok a labdák, amik jó magasra pattannak) és lőjjük ki ágyúból az egészet egy lezárt utcán San Franciscoban.
Egyetlen egyszer lehetett megcsinálni a dolgot, ezért nagyon körültekintően kellett megtervezni az egészet. A végeredmény igen kiemelkedő lett és nagyon kedves kis spot-ot sikerült belőle összevágni. (Az már csak hab a tortán, hogy a Sony teljesen jó websiteot hozott össze, ahol még 180 másodperces extended version is van a reklámból plussz behind the scenes és megmég H.264 enkódolt verzió. Ez igen! Lehet, hogy nem csak rootkit üzletág van a Sonynál?)
Ebben a műfajban hasonlóan baromi ötletes volt a Hondának a "cog" hirdetése, ami szintén ugyanezzel a módszerrel készült: úgy nézett ki, mintha 3D lenne, aztán nem is. Szerintem nincs gépnyomó, aki ne futott volna már bele, de azért belinkelem azt is, plussz némi háttér.
Utolsó kommentek