Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.11.25. 04:09 sztahanov

Az egy örökzöld konfliktushelyzet szolgáltató és felhasználó között, hogy az ingyen kapott szolgáltatásért cserébe a szolgáltató rakhat-e hirdetéseket a felhasználó oldalára (tehát pl. ha valaki blogot vezet egy blogszolgáltatáson). A józan közvélekedés általában az, hogy persze, én azért hozzátenném, hogy ésszel kell csinálni, de vannak olyan vélemények is, hogy a szolgáltatónak a reklámbevételeket meg kellene osztania a tartalmat az oldalra felpakoló felhasználóval (volt erről szó régebben itt).

Most az AOL saját blogszolgáltatása, a 600,000 blogot futtató AOL Journals körül van vihar, mivel váratlanul hirdetéseket pakoltak fel oda és úgy, ahova eddig nem szoktak (nagyok, villognak, színesek, szóval megölik az oldalakat). Persze papíron a jogot eddig is fenntartották, az igazi baj az 'elefánt a porcelánboltban' típusú viselkedéssel van, a hirdetéseket ugyanis úgy sikerült elhelyezni, hogy azokat nem lehet pénzzel kiváltani, a fizetős felhasználóknál is megjelennek (sőt, talán csak az AOL saját felhasználóinál, a részleteket nem fogom pontosan). Áll persze a bál, minden van, ami a jó hangulathoz kell, ordítozás, búcsúzkodó bloggerek, bojkotthirdetés, kellemetlen cikk a Washington Postban.

Egy vállalat PR osztályának 2005-ben trendi, korszerű lázálma nem más, mint egy csorda dühös blogger, akik épp most orroltak meg a cég valamelyik terméke vagy szolgáltatása miatt. Ma már külön szakma az, hogyan kell kezelni ezeket a szituációkat (kérdezzétek Steve Rubelt), mert általában bizony nagyon rosszul kezelik őket a blogoszféra erejéhez nem szokott cégóriások (csak annyit mondok, Kryptonite). De hát az AOL egy olyan cég, ami épp most csengetett ki egy kalap pénzt azért, hogy demonstrálja, igenis nyitott a blogoszféra felé, szeretné magához ölelni a bloggereket, amennyire az lehetséges.

Egy lépés előre, kettő hátra.

(Pontosabban három hátra, nem írtunk az AOL egyik másik orbitális melléfogásáról, kb. egy hete két reklámrobotok telepítettek az összes AIM felhasználó buddy-listájába, de ebbe most ne menjünk bele.)

(via The Blog Herald)

Címkék: biznisz blogok marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr141742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zila 2005.11.25. 07:07:55

Az Reklám botok megjelenése végre megadta nekem a végső lökést, hogy hagyjam az AIM accountomat szépen kimúlni. Kösz, aol. :)

Zila
süti beállítások módosítása