Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

# 2005.11.01. 11:32 sztahanov

A Panasonic példája kiváló lecke lehet azoknak a vállalatoknak, akik business blogot akarnak indítani: így nem szabad. Indítottak egy blogot ugyanis - ez konkrétan néhány Panasonic termékkel foglalkozik - és kreáltak hozzá egy valódinak tűnő (értsd fotók, sztorik, életút, teljes háttér) személyiséget egy bizonyos Tosh Bilowski személyében. Azt, hogy emberünk nem létezik, Amy Gahran parasztosan triviális módon bizonyítja: nincs benne a Google-ban. Az pedig nem olyan, mint a Szaknévsor, akit a Google nem talál meg, az nem is létezik. (Talán még a kép is számítógéppel generált, hehe.)

A Panasonic pontosan azt az egy dolgot játszotta el ezzel, ami miatt az egész vállalati bloggolásnak értelme van: a hitelességet. Ezerszer jobb lett volna úgy indítani a blogot, hogy a blogger bevallottan fiktív, mint így, azt hazudva, hogy nem az.

(via BBC, Dave Taylor és Tris Hussey is leszedi a keresztvizet szegény japánokról, pedig hát igyekeztek)

Címkék: média blogok marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr481886

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: szabad kultúra blog 2005.11.01. 19:53:05

újabb céges kamublogger buktasztahanovnál olvastam ma, a legújabb corporate blogbénázásról. Ezúttal egy világmárka, a Panasonic járatta le magát egy fiktív bloggerrel....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszpee 2005.11.01. 20:02:49

Érdekes, első blikkre topshit-nek olvastam az url-t :)
süti beállítások módosítása