A Panasonic példája kiváló lecke lehet azoknak a vállalatoknak, akik business blogot akarnak indítani: így nem szabad. Indítottak egy blogot ugyanis - ez konkrétan néhány Panasonic termékkel foglalkozik - és kreáltak hozzá egy valódinak tűnő (értsd fotók, sztorik, életút, teljes háttér) személyiséget egy bizonyos Tosh Bilowski személyében. Azt, hogy emberünk nem létezik, Amy Gahran parasztosan triviális módon bizonyítja: nincs benne a Google-ban. Az pedig nem olyan, mint a Szaknévsor, akit a Google nem talál meg, az nem is létezik. (Talán még a kép is számítógéppel generált, hehe.)
A Panasonic pontosan azt az egy dolgot játszotta el ezzel, ami miatt az egész vállalati bloggolásnak értelme van: a hitelességet. Ezerszer jobb lett volna úgy indítani a blogot, hogy a blogger bevallottan fiktív, mint így, azt hazudva, hogy nem az.
(via BBC, Dave Taylor és Tris Hussey is leszedi a keresztvizet szegény japánokról, pedig hát igyekeztek)
Utolsó kommentek