Utolsó kommentek

Friss topixok

  • sztahanov: www.physorg.com/news/2011-07-ge-gb-holographic-disc-writer.html (2011.07.22. 23:51) 300 gigás DVD
  • sztahanov: @sajt: teszt (2011.01.25. 12:19) Web 2.0 Symposium live
  • xéni: sziasztok (2010.03.20. 20:07) Meebo - multi protokoll IM kliens 2.0
  • Nyaligátor: @litemininyuszikaa: És még a reagálás és a szín is azonos :) (2009.10.09. 17:12) Life on Vista
  • szöszkehölgy: Azért a wc papír feltalálása még síkra szállhat, hiszen a gugli olyan alapvető, mint az eü. papír. (2009.09.29. 13:34) Brékin

sztahanov

sokat túlórázik
későn vacsorázik

Tagek

1.0 (1) afrika (2) aggregátor (1) apple (7) béta (1) beta (3) biznisz (77) biztonságos (8) blog (40) blogok (123) blogtech (21) blogter (1) böngészők (29) budapest (1) celeb (1) cenzor (5) copyfight (25) csajok (1) dev (11) digg (3) dizájn (9) énblog (64) ergonómia (2) eudora (1) firefox (3) flash (1) fotó (1) fun (74) gawker (3) geek (17) gizmó (22) gmail (1) google (67) hetedhét (2) hw (3) index (4) keresők (47) kína (3) kommuna (28) kommunikáció (1) konzol (9) lifehack (2) linkblog (10) linkter (1) linux (6) mac (41) marketing (49) média (92) microsoft (30) mini (1) mobil (19) muzak (4) new york (1) nörd (26) notebook (1) open (2) opera (3) origo (1) pim (1) politika (4) pr (2) privacy (1) rant (8) rss (6) social (1) software (15) spam (9) szex (1) szocio (13) tagek (1) tech (40) torkosborz (16) trendek (91) ui (32) ultimate (11) vas (5) végtelen (1) vista (1) web2.0 (82) wiki (5) win (1) windows (12) wiw (3) yahoo! (12)

Feed

Mi a baj Google Bloggal

2005.10.10. 11:15 sztahanov

Stephan Spencer érdekes szösszenetben mutat rá, miért tűnik olyan édeskésnek és hiteltelennek a Google saját blogja. Egy egyszerű mérőszámot definiál, ami a "mi" és a "ti" különböző verzióinak arányát veszi a bejegyzésekben, és ebből azt a következtetést vonja le, hogy a Google Blog tipikus öndicsérő, magának gratuláló, befele néző blog, ellentétben pl. a Yahoo! sokkal kifelé fordulóbb, megszólítóbb Searchblogjával.

Szóval nemcsak a mérnökökön múlik, a Google PR-eseinek is olvasniuk kéne arról, milyen egy jó vállalati blog, irodalom van a hálón épp elég róla. (Pl. használhatnák a Google keresőjét.)

Címkék: blogok marketing keresők

A bejegyzés trackback címe:

http://sztahanov.blog.hu/api/trackback/id/tr271985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Pozsi · http://pozsi.hu/ 2005.10.10. 12:33:21

Ennyire nem vészes a helyzet szerintem, az alábbi néhany sor eredménye: 85/56, ami ugyan nem éri el a kívánatos 1:1 ratiot de mégsem 6:1-hez <?php $txt = str_replace( "\n", ' ', strip_tags( file_get_contents( 'http://googleblog.blogspot.com/' ) ) ); preg_match( '/Googler insights into product and technology news and our culture.(.*?)2005 Google Inc. All rights reserved./', $txt, $matches ); $txt = $matches[0]; preg_match_all( '/we[ \']|us |our /i', $txt, $matches ); echo 'Mi: ' . count( $matches[0] ). "\n"; preg_match_all( '/you |your /', $txt, $matches ); echo 'Ti: ' . count( $matches[0] ). "\n"; ?>

sztahanov 2005.10.10. 12:50:50

Egyrészt nem az 1:1 a kívánatos, hanem össze kell hasonlítani pl. a Searchbloggal, másrészt nem vetted bele a Google szót.

Pozsi · http://pozsi.hu/ 2005.10.10. 12:56:03

Ok, ha beleveszem már 130:56 az arány, ami meg mindig nem 6:1.