A hét hírének főszereplője, Jason Calacanis a többnapos felhajtás után végre hozzájutott a billentyűzethez és annyi időhöz, amennyi alatt pár érdekes dolgot le tudott jegyezni blogjába:
- Először is egy jótanács startupoknak: nem szabad belefulladni a lehetőségekbe. Magyarul kevés dologra kell koncentrálni az elején, egy jó termékre és arra, hogy ne fussunk ki a büdzséből. Semmiképpen sem javasolja Jason, hogy befektetőt vagy bármilyen partnerséget keressünk addig, amíg nem vagyunk elég erősek - az ilyen kapcsolatok építése egyszerűen elveszi az erőforrásokat a legfontosabb dologtól, a terméktől. Persze ő könnyen beszél, adott már el sok pénzért startupot korábban is, nem éhezett, miközben a Weblogsot gründolta.
- Az AOL független vállalkozásként fogja futtatni a WINt. Ahol kell, segít, de nem lesz az útban, a régi menedzsment is marad, csak ezentúl nem hétről hétre kell tervezni előre, hanem hónapokra, évekre. És a problémák is másmilyenek lesznek.
- Jason saját blogja egy csapásra 'vállalati bloggá' válik, de persze ellenőrizetlen marad, továbbra is a kulisszák mögötti világról szól, Calacanist ismerve nem is lehetne másmilyen, csak ezentúl nem egy startup építéséről lesz szó benne.
- A Weblogs természetesen terjeszkedni akar, nagyon, hiszen most van rá pénz, új bloggereket és ötleteket keresnek, lehet jelentkezni, form a megújult címlapon.
A Weblogs Inc. eladásával kapcsolatos kezdeti vegyes reakciók egyébként a hét végére egyértelműen pozitívba csaptak át. Nick Dentont kivéve a bloggerek örvendeznek a dollárkötegek láttán. Önző társaság.
Utolsó kommentek